loading...
گاد اف کلش | God of Clash
God of Clash بازدید : 1334 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
نقشه وار بسیار قوی ضد هوگ و ضد دراگون برای تاون هال هشت

نقشه ای که در بالا مشاهده میکنید یکی از بهترین و قوی ترین نقشه های ساختمان اصلی 8 برای وار میباشد که با طرز چینشی که دارد ، کمتر کسی را قادر به سه ستاره کردن شما میکند .

این نقشه ضد هوگ و ضد دراگون است و از نظر نظم ، نمره ی بالایی میتوان به این نقشه داد . جزئیات را در ادامه مطلب مشاهده کنید + چیدمان های تله برای این نقشه در ادامه مطلب

 

 

تله ها رو اینجوری بچینید :

نقشه ضدهوگ ضد دراگون و ضدگالم برای وار تاون هال هشت

 

نقشه شماره دو

 

نقشه فوق العاده عالی کلن وار برای ساختمان مرکزی هشت clan war TH8 clash of clans

در این پست یه تک نقشه داریم که به نظر من بهترین مپ کلن وار بازی کلش اف کلنزه

این نقشه هم ضد هوگه هم ضد دراگون و هم فرسایشی یعنی یه چیز عالی

من خودم فعلا دارم از این نقشه استفاده میکنم

برای دیدن این نقشه بازی در سایز اصلی به ادامه مطلب مراجعه کنید

این نقشه به صورت فوق العاده ای جواب میده

یعنی اگر ادوات دفاعیتیون قوی باشه هرگز سه ستاره نمیدید

نهایتا دو ستاره و در اکثر مواقع یک ستاره

من خودمم از این استفاده میکنم و یه نقشه عالیه


نکته:

برای دیدن تصویر بزرگتر این نقشه بر روی نقشه کلیک کنید

 

نقشه  کلن وار بازی کلش اف کلنز تان حال هشت

برچسب ها نقشه ها , نقشه وار , Town Hall 8 ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 786
  • بازدید کلی : 18,238